Αγαπητοί μας πελάτες

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που επιλέγετε το

Brina’s Brow Bar!

Για τη διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών μας, την εύρυθμη λειτουργία του ινστιτούτου μας και κυρίως για τη δική σας απόλαυση και χαλάρωση, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με την πολιτική ακυρώσεων, αλλά και την πολιτική που αφορά τα άτομα που σας συνοδεύουν σε όλη τη διάρκεια του ραντεβού σας.

  • Καθώς στο ινστιτούτο μας παρέχονται υπηρεσίες μασάζ και χαλάρωσης, παρακαλούνται οι συνοδοί σας να συμβάλλουν στην ησυχία του χώρου σε όλη τη διάρκεια της παραμονής τους στο χώρο μας.

 

  • Έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε το προγραμματισμένο ραντεβού σας 24 ώρες νωρίτερα. (Aκυρώσεις γίνονται από Τρίτη έως και Σάββατο)

 

  • Σε διαφορετική περίπτωση, αν δεν ακυρωθεί έγκαιρα το προγραμματισμένο ραντεβού, θα χρεωθείτε το 20% της αξίας του στο επόμενο ραντεβού που θα πραγματοποιήσετε.

 

  • Σε περίπτωση μη εμφάνισής σας σε ραντεβού, η χρέωση ανέρχεται στο 50% της αξίας των υπηρεσιών που έχετε δεσμεύσει, το οποίο θα πρέπει να εξοφληθεί για να μπορέσετε να κλείσετε επόμενο ραντεβού.

 

  • Τα ενδιάμεσα ραντεβού που εξυπηρετούμε κατ’ εξαίρεση, λογίζονται ως κανονικά ραντεβού και ισχύουν τα προαναφερθέντα.

 

  • Τέλος, θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε σε περίπτωση καθυστέρησής σας άνω των 10′ να μας ενημερώνετε εγκαίρως, διαφορετικά ενδέχεται να παραχωρηθεί το ραντεβού σας σε πελάτη που βρίσκεται ήδη στον χώρο και έχει ζητήσει αντίστοιχη υπηρεσία.

 

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και δεσμευόμαστε για τη διατήρηση των παροχών μας σε υψηλό επίπεδο.

 

Dear customers,

 

We would like to thank you for choosing Brina’s Brow Bar!

 

To ensure the quality of our services, the smooth running of our institute and above all, for your own enjoyment and relaxation, we would like to inform you about the cancellation policy, but also the policy regarding the people accompanying you throughout your appointment.

  • As massage and relaxation services are provided at our institute, your companions are requested to contribute to the quietness of the area during their stay at our place.
  • You have the option to cancel your scheduled appointment 24 hours in advance. (Cancellations are made from Tuesday to Saturday)
  • Otherwise, if the scheduled appointment is not canceled in time, you will be charged 20% of its value on the next appointment you make.
  • If you do not show up for an appointment, the charge amounts to 50% of the value of the services you have reserved, which must be paid before you can make a next appointment.
  • The intermediate appointments that we serve as an exception are considered as regular appointments and the aforementioned apply.
  • Finally, we would like to ask you if your expected delay is longer than 10′, to inform us in time, otherwise we may give your appointment to a customer who is already in the area and has requested a corresponding service.

 

Thank you for your understanding and we are committed to maintaining our services at a high level.